13.10.08

halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi, olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi.

uzun zaman sonunda dün akşam nihayet ders çalışmaya başladım. aslında yine yumurta ve kapı meselesi. önümüzdeki hafta 4gün, 4quizle sezonu açıyoruz. cuma günüde finlandiyaya uçuyoruz. sonraki hafta muhtemelen 3 quiz kaçırıyorum. off uyuzum bu zamanlamalara-bkz.geçen dönem gidilen kıbrıs seyahati ve kaçırılan patoloji quizi.- 2sinde dönüyorum ve 3ünde vizelerim başlıyor. ne macera ama!

bugün güzel ve sakin bir gündü. akşam çıkışta e.u.g. ve ben trafoya gittik. muhabbet ettik, içtik, güldük, hüzünlendik. çıkıştada dişçi yüzünden bizi eken o. ile karşılaştık. ayak üstü epey muhabbet ettik eğlendik. eve geldim. ama pahalıya patladı. otobüs ve dolmuşlara gelen zam taksi dolmuşları da etkilemiş. bu da demek oluyor ki zorda kalmadıkça bir daha taksi-dolmuşa binilmeyecek, evden yarım saat erken çıkılacak, ego biletleri depolanacak. afedersiniz göt kadar ankarada ulaşımın istanbuldan bile pahalı olması ne demektir?

p.s:grip salgını var yine herkes sümüklü. yaşasın mandalina. öptüğünüz insanlara dikkat edin bu ara.

Hiç yorum yok: