4.1.09

laylaylom galiba...


evet bitmeyen sınavlarımın ardı arkası kesilmiyor. bir hafta durgunluktan sonra (tatil demiyorum dikkatinizi çekerim, dersler yine devam etti geçen hafta,her zamanki gibi) yarın viral aşılarla finallerin siftahını yapıyoruz (yapmaz olaydık). perşembe pato var ve ben hala 480 sayfanın yarısını bile aklımda tutabilmiş değilim ki perşembeye kadar zaten bitmez. yine başladı iç sıkıntısı. yılbaşı da bir garipti zaten yani arkadaşlarlaydım, herşey güzeldi falan ama 1 ocak sabahı gelen ölüm haberi(aileden), gazze'deki durum, 7 genç insanın boku bokuna ölmesi, bir ay sürecek finaller vs. derken pekte iyi karşılamadım yeni yılı. zaten pin koduma göre (evet doğru duydunuz varmış böyle birşey) 2009 benim aksilikler yılım olcakmış eh başlangıçta bunun tersini göstermiyor zaten. her neyse..



ders çalışmaktan kaçarken yine internette bloglar aleminde buldum kendimi (ah beni bu kaçışlar yaktı zaten). sonra uzun zamandır ihmal ettiğim deviantart'a zıpladım. ve beni mest eden sadi güran takvimini gördüm. bu senede çizmiş. hep çizsin istediğim nadir adamlardan kendisi.
hem bu sene takvim basılmış ve Kadıköy-Arkaoda'dan isteyen herkes alabiliyormuş. ohh. ama şanslı ben ankara'dayım şubata kadar da istanbulu rüyalarımda görürüm ancak. ama sadi bey bizi de düşünmüş ve istanbul dışındakilere de istedikleri zaman mail ile büyük jpeg versiyonunu yollamaya karar vermiş. ben mailimi attım az önce. gözlerinden öpüyorum kendisi ohh mis (=


p.s: takvim için bkz.
p.s: sadi güran'ın diğer işleri için bkz.






Okulda,anladıkça başaracaksın.
Yaşamda,başardıkça anlayacaksın.
Gelecek mutlu-mutsuz,inanmasan da;
Gözlerin yaşardıkça anlayacaksın.
Yalnızlık paylaşılmaz.
Paylaşılsa yalnızlık olmaz.

*özdemir asaf





laylaylom galiba sana göre sevmeler
hopaşinanay galiba sana göre sevilmeler
uğramaz mı semtine ayıplar utanmalar
duysalar elalem sana ne söyler


*evet başlığımın altında yatan gerçek bu'dur. isteyenine, inanmayanına, merak edenine videosuda vardır buyrun.

Hiç yorum yok: