21.7.09

uff! beynim başlık düşünmeye müsait değil.

bu iş hayatı beni çok yıpratıyor dostum. sabah en geç 8de evden çıkmış oluyorum. akşam dönüş saatim ise muallak, en iyi ihtimalle saat 9gibi evde oluyorum. üstelik buna hafta sonları da dahil. ha faydası olmuyor mu? tabiki oluyor hatta şöyleki şu 10günde 3yılda öğrendiğimden çok daha fazla ve faydalı şey öğrendim.
ama yinede merak ettiğim birşey var: sevgili hayvan sahipleri hayvanınızı herhangi bir sebeple hekiminize götürmek için neden akşam saat 7den sonrasını beklersiniz?

çok yoruluyorum olm öyle böyle değil. dansetmek bile bu kadar yormuyordu vallaha. ama yinede ne iyi yapmışım lan. peeeh mesleğimi seçen aklımı seveyim!

üzülme blog senide seviyorum.

3 yorum:

döt dedi ki...

şanslısın dostum bakalım ben nolucam. gözüm yeseydi hayvanın orasını burasını kesip biçmeyi bende isterdim çok severim bilrsin çünkü ama belki de sevmediğim bi meslek yapıcam. görmek ögrenmek lazım.

küçükmübaşir dedi ki...

seninde mesleğin elinde olcak işte bebeğim. ya laboratuvarlarda ya da fabrikaların yonetim bölümlerinde olcaksın. ayrıca 5sene iş deneyimi sonra kendi büromuzu açıcaz ya şeker unuttun mu?

gorkem dedi ki...

ne guzel isin varmis gercekten :) ve en onemli sorunun cevabi, onlar da calisiyor, onlarin isten cikis saati var ama senin yok, onun icin isten sonra yaparim gibi bi dusunceleri mevcut