23.5.10

güzel gün*


 
  • bugün tarihe not düşülmesi gereken günlerdendi bence.
  • hacettepeye gidiş büyük adımlardan biriydi.
  • yıllar sonra t. abiyi görmek bambaşka bir duygu.
  • bizimkilerle muhabbetler, geyikler, atışmalar...çok özlemişim.
  • günün kalanını sevdicekle geçirmek, o pek şahane sinema salonunda film izlemek, nefeste birer bira içip azıcık sohbet etmek paha biçilemez.
  • kısaca bugün güzel bir gündü.
  • ayrıca acayip bisiklete binesim var.
  • derste çalışmak lazım artık.
  • o değilde ben kpss'ye giriyorum olm. resmen son dakika golü. ne zaman büyüdük böyle memurluk sınavları falan. nerde kaldı idealistliğim, ben devlette çalışmam günleri?
  • fotoğraf makinasını yeniden ele almalıyım, çekmeliyim çektirmeliyim a dostlar. bugünler bir daha geri gelmez.
  • bi de hayat çok acayip. ayrılıklar, boşanmalar, yeniden başlamalar, yeni aşklar falan.
*fotoğraf: robokow

3 yorum:

poçik dedi ki...

bugünün büyük bi kısmına seninle beraber tanıklık ettk bebişim müşterek duygular içindeyim:) özlemişim bende

l b dedi ki...

aman bisiklete binme. sonra benim gibi dizlerin olur.
gerek yok yani.

küçükmübaşir dedi ki...

poçik çıktık bu yola sonumuz hayrola ablacım. rüyanız hayrolsun teyzeyi bi arayıp sorsak mı acaba ne dersin?

ben ki kazık kadar bi insan olmama rağmen düz yolda kayıp düşebilme kabiliyetinde bi insanım. dizimde izi hala durur kıştan. çocukken de en sevdiğim şey düşmekti, varsın bi de bisiklet yarası olsun dizlerimde. :)
yaralı diz kardeşliğine hoşgeldin sevgili larien.