4.11.10

abdkg*

ben evde geçirdiğim hergün  söyle şeyler oluyor. o yüzden sokaklarda olmalıyım ben.

bir de bu arkadaşlar var. -lar diyorum çünkü arkadakilerin 3ü de bana bakıyo. keçileri seviyorum. inkar edemem.

evet ilkokuldan beri şarkım belli. çilli bombombom. ama ben bu şarkının sadece adile naşit ve hababam sınıfı versiyonunu seviyorum.

çiftlik hayatını hergün biraz daha sevmeye başladım. hangi çizme benim bilin bakalım.

bilin bakalım bunlar ne?


evet. bunlarda can sıkıntısı ve tüm günü evde geçirme sonucu olan şeyler.
gözlerinizden öpüyorum.

bu şarkıyı da sadece kendime armağan ediyorum.



*bu şarkıyı(başlıktaki) bilen ne dilerse dilesin benden.

3 yorum:

l b dedi ki...

ortadaki. ve seni özledim.

küçükmübaşir dedi ki...

ve bende özledim.

Mavi. dedi ki...

Şarkıyı bildim ben fakat bir tek dileğim var mutlu ol yeter. Yolin açıg olsin ogil. Hoptiri hoptiri. Herkes başının üstünde dönsün şimdi.