24.3.09

Suyun kaynak olduğu, ağaç kökün saldığı, eşin dostun gittiği yerde bulursun beni



kurban gibisi var mı be!? hele ki ilk albüm.. gençliğim geldi aklıma. neydik ne olduk! çılgınlar gibi zıplar dururduk konserlerde, gizlice içki sokmalar falan vay anasını.. severim o güzide insanları hele hepsi biraradayken off!!

neyse aslında kurban değildi esas yazacağım; cumartesi akşamı yapacak birşey bulamayanlara öneride bulunmaktı tek isteğim. kurban coverları geldi aklıma geçen seneki, ondan önceki seneki... ordan düştüm kurban yollarına yeniden. ayrıntıları yazmak yerine afişi koyuyorum aşağıya. ilgilenenleri aramızda görmekten pek memnun oluruz.




sorma - kurban

veftit'in gözlerinden öpüyorum, pek şahane bir oyundu. 2nisanı iple çekiyorum şahsen. izlemek isteyenleri 2 nisan saat 19da türk telekom sahnesine bekleriz.

Hiç yorum yok: