24.6.09

isteyene cicibebe

Cicibebe - n'olur affetmeyin beni from cahit on Vimeo

öyle ya da böyle radyoodtüyle haşır neşir olanlar dönen -ilginç- boş cd'li cicibebe reklamlarını mutlaka duymuşlardır. bende bu kadar çok reklam yapılmasına inat haftalarca direndim dinlememek için ama bugün dayanamadım ve nedir ne değildir diye bir göz atayım dedim.

lakin bu cd olayı pek orjinal geldi bana. ve sırf bu yaratıcı fikirlerinden dolayı yazmak istedim. efendim uygulama şu: albümü grubun internet sitesinden ücretsiz indirebiliyorsunuz. buraya kadar herşey normal (ki örneklerini daha öncede görmüştük:bkz. zardanadam). fakat illaki elimde grubun cd'si olsun derseniz müzik cd'si satan bir yere gidiyorsunuz. cicibebe albümü tabuttaki son çivi'yi (kitapçığı, cd kabı bilmemnesi olan cdyi) 1liraya alıyorsunuz. içinden de yazılabilir boş bir cd çıkıyor. ve beleş olarak indirdiğiniz albümü ister audio ister mp3 olarak o cdye atıyorsunuz.

bana ilginç geldi, merakıma yenildim ve yazdım.

bu kadar.

4 yorum:

birkadin dedi ki...

aa ilgincmis cidden, ben adlarini da duymamistim, dur bakiyim bikac kere dinleyim.

ama cdleri bi lira olsa bile, insanlar ne kadar alirlar supheliyim

Onur Baykal dedi ki...

Radyoda dinlemiştim de isimlerini unutmuştum. Çok iyi oldu yazdığın. Boş cd verilmesi de ayrı bir güzelmiş.

küçükmübaşir dedi ki...

cd'lerden çok fazla satış beklediklerini sanmıyorum zaten bende. ama bence mantıklı bir uygulama olmuş. albüm satışından para kazanan kaç kişi vardır ki zaten..

evet bende aylardır duyuyorum radyoda en sonunda dayanamadım bir bakiyim dedim. fenada değilmiş hani ben sevdim gibi...

kemgoz dedi ki...

çok sıkıcıymış aama ya : (