27.6.10

hey meeen! wassap?

hey ho let's go! pek dinlerdim eskiden. lan! yaşlanıyo muyum yoksa hoof.
onu seversen bunu da dinle, bunu da severdim ben.

bunları söylemicektim ben ama neyse. artık çıktı klavyeden bi kere. geri dönüş yok -bkz.delikanlılığın kitabı sf 678, kural 362527-.

 çarşamba bitiyo herşey. ama dananın kuyruğu yarın kopucak büyük ihtimalle. bende ya batıcam ya çıkıcam. 1.ihtimal -iyi olan- en fazla 3 dersten kalıp 19-23ünde 3 ders sınavlarına giricem ve intörn olarak mezuniyete günler sayıcam, kafam rahat olucak, o yer senin bu şehir benim gezicem. gidemediğim her şehrin, her dostun kapısını çalıp geçen 4 yılımın acısını çıkarıcam. 2. ihtimal de ise 4 dersten kalıcam ve okul boku bokuna uzayacak. tüm arkadaşlarım intörn olucak ben onlara bakıcam, yarım dönem boyunca sadece sınavdan sınava okula gidicem ve bir iş bulup çalışmaya başlicam ve kendime bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin isimli eseri armağan edicem. üstüne bir de kahır mektubu zeki müren'den. şarkılar tabiki de yeni rakı sponsorluğunda. ama tekirdağ, efe ya da kulüp rakıya da hayır demem. Yandım Allah! hof şetz!
dua edinde birinci ihtimal tutsun nolur. o zaman ne dilerseniz dileyin benden. hep beraber bi sinerji yaratsakta geçsem ben şu derslerden.

bide acayip rakı içesim var bu ara. artık bu hafta bi ayar çekicem bu duruma da. özledim ulan.


*p.s: oha! yazıya ramones'la başlayıp zeki müren'le bitirmişim. söylemiştim di mi kişilik bölünmesi yaşıyorum ben zaman zaman.

1 yorum:

küçükmübaşir dedi ki...

hoca milleti gerçekten gerizekalı.
bu arada bir gün boyunca kendimi yedikten sonra bugün bokubokuna kalmaktan kurtuldum ve 3 ders sınavlarına kaldım gençler. sevgilimde mezun oldu gözlerinden öpüyorum. sayın veteriner hekim i.e. sizi seviyorum canım.

p.s: kendi yazısına yorum yapıp aslında yeni post giren mal. işte o benim!