4.10.13

sigarasız duman üfleme mevsimine hoşgeldiniz


olm bu nasıl soğuk lan!? hayır daha ekim ayının başındayız gelirse ekime gelmezse s.kime falan da demedim ama k.çımın en ince ayrıntısına kadar üşüyorum iki gündür. tam bu sefer alışacam olm bak ben ankara çocuğuyum senin soğuğuğun vız gelir bana diye atarlanmaya başlıyorum hoop haftasonu geliyo ben sıcak denizlere göçüyorum. ıkı günde adapte oluyorum hoop karasal iklimin en boktan halinin kucağında buluyorum kendimi. 
hayır ben geçen sene kasımda denize girmiştim daha ekimin başında eldivenlerle geziyorum. tabiki bir mübaşir klasiği olarak 7643584 kişi de bir görülen tüm hastalıkları kendime çekme özelliğine sahip olduğumdan soğukla başım belada. ani sıcaklık değişimleri, çok sıcak, çok soğuktan korunmam lazım, sigara falan içmemem mevzusuna zaten girmiyorum. 
neyse. özet olarak buralar çok soğudu canım. karabüyü mevsimi başladı. ah ortadünya. ah o g.'nin sevmediği entel sakallı amca...

Hiç yorum yok: