22.2.09

sevdiğin bi filmi tekrar izlerken aynı anda yazı yazmak, güzelmiş.

canım sıkkın yine iki gündür. bazı insanlar var ki hasta ediyorlar beni. diyorum sabır sabır sabır, ama yok yani nereye kadar! niye zorluyosun ki mal mısın diye soruyorum kendime. bırak di mi bıktıysan, yorulduysan falan inceldiği yerden kopsun. ama yok. inadım inat götüm iki kanat! (aa argo da yazıyorum artık tüü bana, acı biber sürün ağzıma). bırbırbır dırdırdır ya 2 dakika susar di mi insan ağzı kurur nefes alır arada, yorulur insan, acıkır bazen susar su içer, ya bırak düşünme herşeyi rahat ol azcık kaç yaşına gelmişsin manyak mısın? bi dur bi ara ver hayatına, akışına bırak bazı şeyleri. ama yok sen bırakma bok var, napar sonra insanlar sensiz. soruyorum size hangi insan evladı önündeki 4 ayın her hafta sonunun ayrı ayrı saat saat proramını yapar ve çevresindeki 150 kişinin o programa uymasını bekler? ya yok artık demeyin vallahi var ya ben tanıyorum, hemde 12 ya da 13 yıldır(saymayıda bıraktım artık). insanlar çeşit çeşit herkes ayrı bi cins, herkes kendi aleminde, çevresinde başkası yok sanki! sen öyle san işte var çevrende bir sürü insan var sen istesende istemesende hepsinin kendine ait hayatları var, onlarda düşünüyolar, yiyorlar, sıçıyolar, geziyolar, uyuyolar ne biliyim sevişiyolar falan. sadece sen yoksun yani kendini kandırma. ya da kandır bana ne senin sorunun. benim kadar anlayışlı(tamam bazen inatçı ya da burnunun dikine giden biri olabilirim, ama kime çektim acaba hiç düşündün mü?), düşünceli, biraz fazla vicdanlı bi insanevladına sahipken neden ilk başarısızlığımda üstüme bu kadar geldiniz? üstelik ne kadar üzgün olduğumu ve bocaladığımı bildiğiniz bi zamanda? anlamıyorum ya anlamaya çalışmayıda bıraktım. akışına bıraktım akıyo işte hayat. gelen var giden var, küsen, konuşan, konuşmayan, ot, çöp işte ne biliyim. sıkıldım yazmıyorum zaten ne yazdığımıda bilmiyorum. özgürçocuk hadi bul sizin okulun ordaki düğün salonuna bi göz atta gidelim bigün, iki oynarız, insanları izleriz dedikodu yapar güler eğleniriz belki.
izlediğim filmleri yeniden izliyorum, ne güzel. sizde izleyin.
across the universe
wristcutters*
requiem for..
me and you and everyone we know
trainspotting
amelie*
love me if you dare*

2 yorum:

"unique" dedi ki...

bö!
teu teu..

küçükmübaşir dedi ki...

ilham kaynağım!