4.11.09

ne yaparım ki ben.

Doğru düzgün yazmayalı epey zaman olmuş. Farklı farklı yerlere kısa kısa şeyler yazmaktan buraya yazamaz oldum. Birde bu klavyeye hala alışamadım. Herneyse şu yazamadığım süre zarfında neler oldu neler. Sayısalı tutturdum, dünya turuna çıktım, evlendim, boşandım, torunum oldu, paraşütle atladım, scuba daldım, çılgınca alışveriş yaptım, 4üniversite bitirdim, 6dalda doktora yaptım, alkol komasına girdim, ordinaryus profesör oldum, saçlarım beyazladı, sarışın oldum... Hayır. Henüz yapmadım vefakat elbet birgün sana bunlarla da gelicem blog. Ama henüz zamanı değil. Doğru zamanlama önemlidir biliyorsun. Herneyse.
Yaz(a)madığım zaman zarfında bir fethiye çıkarması yaptım. Hava cillop. Son 2 gün yağmur yağdı ama mis gibi. Sonra tam döneceğim gün kaptan kaza geçirdi. Ama ucuz atlattı. Bana triplerde hala. Annemler hala köyde. Ben anneanneme taşındım. Ankara'ya geldiğim andan beri kıçım donuyor. Yok yok kıçım sağlamda bu burnum hiç ısınmıyor benim onu napcaz? Vizeler başladı. 2si gitti. cuma 1i daha gidecek. Bu arada yarın resmen kliniğe başlıyorum. Bir de şu nöbet işini ayarlarsam fıstıık gibi olcak herşey. Başka yaptığım birşey yok işte. Kendi halimdeyim bu ara, kimseciklere bulaşmıyorum. Yoruldum sanırım fazla hareketten. Şimdilik iyi böyle. Yakında sıkılır kıpırdanırım zaten. Aşktan meşkten de elimi eteğimi çektim. kendimi mesleğime adayacağım(yalan da neyse).
Son olarakta tüm ankara'da yaşayanlara rashit'ten hava soğuk isimli şarkıyı armağan ediyorum.
***
Bu aralar saçmalama potansiyelim yüksek. Yakında yazarım elbet. Öpüldnüz. Grip mrip ayağına öpülmek istemeyen varsa geri kaçsın.

lets go johnny!

4 yorum:

döt dedi ki...

kaptanın kazası ciddi değildir umarım .ortak iş kurucaktık ya onu yazmamışsın neler yaptığın kısmına:)beni oyalamak içinmiydi kurduğumuz hayaller yoksa çok içerlerim bak. bi buluşma ayarlasak da görsem gül cemalini diyorum ne dersin?

küçükmübaşir dedi ki...

kaza ciddi sayılır ama ucuz atlattı işte kırık çıkık falan yok.
evet iş kısmına yazmamışım belki vazgeçmişimdir. zaten sayısalı tutturunca anca hobi olarak bi büro açarız. cuma günü gül cemalimi gösteririm belki sana.

döt dedi ki...

hobi mobi açılcak o büro:) ay göstericekmisin gül cemalini gerçekten kuaförlere gidiyim entariler alayım kendime ozaman ben hazırlanıyım cuma günü için:)

küçükmübaşir dedi ki...

kuaföre gerek yok bence. lakin ben o saçaklarınnı kıvırcıkken yolma taraftarıyım. tek tek hem de. bilirsin kıvırcıklara bayılırım. yanlış anlaşılmasın, sevdiğimden.