7.11.09

sailing away


sailing away
Originally uploaded by i.Anton

*yalnız bi önceki posttaki fotoğrafın renkleriyle senin rengin ne kadar uyumlu oldu be blog.

*o değilde bugün öyle bi sınava girdim ki. soruların 5te1ini ilk defa duydum. tok-sik-oloji. adın batsın olm. ne boktan derssin sen.

*sıfat tamlamaları vardı bi ara. n'oldu onlar?

*denize açılasım var. açılıp gitsek ya. hergün bir başka limanda bazen kimssiz koylarda. yelkenler fora.

*arkadaşım eşşeki söyleyen diyarbakırlı çocuklara hayran kaldım. helal olsun.

5 yorum:

Damlo dedi ki...

yaşasın twitter :D

Damlo dedi ki...

bi de renkler süpel olmuşşş

küçükmübaşir dedi ki...

heyooo (=
renkleri beğenmene çok çok sevindim. sanırım ilk defa böyle koyu renk zemin kullanıyorum (=

Damlo dedi ki...

twitterımı nasıl bloga koyucam sendeki gibi?

küçükmübaşir dedi ki...

şincik efenim öncelikle kumanda panelinden yerleşime gidiyoruz. ordan "gadget ekle" diyoruz. sol taraftaki sekmelerden nitelikli'ye bir tık yapıyoruz ve gelen gadgetlar içinden twitter updates'i seçiyoruz. ve tweetliyoruz(=