8.11.09

sesin karizmatik, kulağın delik olsun.


ses gerçekten 1.derecede etkileyici birşey. en azından benim için.
misal piiz vokali emir, sancılı inek vokali nafiz'in sesleri beni benden alır, ayaklarımı yerden keser.
tamam abartmış olabilirim ama bu adamlar 24 saat söylese ben 25 saat dinlerim.
hastasıyım.



p.s: evet ses konusu açılmışken "sesimin olanca müşfik kenterliğine rağmen casey affleck gibi osuruk ses düzeyinde konuşurum,hava atmam." diyebilecek kadar alçak gönüllü demirbey'e de selam ederim.

3 yorum:

şey dedi ki...

bence ben güzel fotoğraf çekiyorum. aklıma geldi birden.
piizgiller iyidir iyi.

küçükmübaşir dedi ki...

malzeme güzel de ondan demek istedim, diyemedim.

döt dedi ki...

ahhay:)sancılı inek vokali nafiz'i beni de benden alır vurgulamak isterim. şu yirmi beş saati kırk hatta elli bile yapabiliriz sanırım
:)