11.1.10

Günışığı

Kaç zamandır yazıyorum, ilk ödülümü almak bugüne kısmetmiş. Beni bu ödüle layık gören ern'e sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. ödülün özel bir anlamı olup olmadığını bilmiyorum ama iyi birşey olsa gerek. Bende adettendir diyip 12 blog yazarına bu ödülü gönderiyorum. İsteyen alır istemeyen almaz. Sıralamanın benim açımdan bir önemi yoktur, bence sizde takılmayın.

bir türlü buluşamadığımız genç z.ç'nin çok da yürek burkmayan öyküsü'yle cüneyt 
tüm bunalımları ve güler yüzüyle kendi hayatını ifşa eden ogansamimiyeti ve hayal odası'yla dodo
içtenliğiyle asmalımescit yazarı cem
karizmatik ses tonu ve ilginç kişiliğiyle doma biber tezgahı'ndan demirbey
dostluğuyla ve her daim zorda olsa devam eden kişiliğiyle döt dünya'dan duygu
falana filana düşmüş ama her zaman günümü aydınlatıp yüzümü güldüren gizemli kız özge
zekasına yandığım gökyüzünü bulutlu seven adam serhat
bu sıralar pek severek ve eğlenerek okuduğum larien
doğallığıyla pek sevgili damlo
gizliden gizliye güncesini takip ettiğim karakız görkem
son favorilerimden shine on you bloguyla ms. parılda
 
ve tabiki şekerli çayımla yazılarına takılıp kaldığım ern

ödül malesef sayılıymış. bende öyle bir liste yaptım kafamdan. ödül mödül bahane blog okumak şahane dostlar.
ödülün adını duyunca aklıma ilk gelen little miss sunshine oldu. e o zaman bu sahnede tüm küçükmübaşir okuyucularına gelsin.

Hiç yorum yok: