26.9.08

bu sabah saatimi 06.00'a kurmuştum


her sabah 7de hadi uyan! diye başıma dikilen annem bu sabah hiç ses etmedi bana. uyandığmda saat 7.30du (nşa*da benim evden çıktığım saat). bugünde okula biraz erken gidip arkadaşımın defterini vermek/ilk derse yetiştirmek, okula gidebilmek için otobüse binmeden para çekmek gibi işlerim vardı. neyse kalktım toparlandım 15dk içinde evden çıktım. ilk hedefim bankamatikti. tabi eğer kartımı almayı akıl etseydim. (akılsız kafam ne diye para çekme işini sabaha bırakır, en azından yol paranı bile ayırmazsın ki önceki günden!). çaresizlik içinde arkadaşımı aradım defterini getiremeyeceğim için üzgün olduğumu söyledim. yokuşu ve 5 kat merdiveni tırmanıp eve geri döndüm. kartımı buldum. saat zaten 08.30 olmuştu. gongun sesini duydum, farma uygulama yitip gitmişti. madem ilk ders kaçtı bari kahvaltı yapayım dedim. mtv breakfast club eşliğinde kahvaltımı yaptım. madonnayla give it 2 mee diye dansettim. baktım saat 09.10. tekrar çıktım evden, bankamatiğe gittim, paramı çektim, okula gittim. pato uygulamaya girdim. çıktım. kızılaya geldim. dosta uğradım, biraz dolandım, kaba saz'ı aldım. eve geldim...


yarın sabah yola çıkıyoruz. sanırım çantama bikaç parça bişey koysam iyi olacak.

si yu leytır elıgeytır!

Hiç yorum yok: