9.9.08

iç dökümü


bu aralar herşey yolunda, herkes iyi.
ters giden birşeyler mi olmalı hep? olmasın.
tatil güzeldi bitti. şimdi ders zamanı. oof.
tatil yorgunluğu, şehre adaptasyon, boya badana. evet odam artık sarı. daha çok sevdim bu halini.
yapmam gereken onca şey varken içimde bir boşluk, bir rahatlık. şaşırtıcı. acaba ne zamana kadar*
kararlarımı vermeliyim yavaş yavaş, birşeyleri değiştirmeliyim hayatımda.
bakalım ne zaman ve nasıl?
yeniden istanbul hayalleri kurmaya başladım. belki yazın 2 ay ordayım. hadi hayırlısı.
sahili özlüyorum hala, yosun kokusunu ve birde o çıldırtan rüzgarını..
dolu dolu geçiyor şu zamanlar. ama.!
sanki birşeyler eksik hayatımda..
yinede
birşeyler yeniden başlıyor. heyecan verici bazen monoton. olsun başlangıçlar iyidir.
iyi nedir?
zaman zaman değişmeyi, yenilenmeyi seviyorum. sevmek!?


i. abi sormuştu birgün ben bulaşık yıkarken: hayatın en güzel yanı nedir? diye. değişkendir bence o. dedim. hergün güneşin yeniden doğması. dedi. hergün yeni bir günün başlaması ve bunu bilmek.

günaydın (=

Hiç yorum yok: