20.9.08

lokma tatlısı da waffle'ı kadar güzel olan amca ve onu yalnız bırakmayan sevgili eşi...

şu 1 haftada sinirlerim altüst oldu sevgili blog. ben ben olmaktan çıktım garip bişey oldum.


arkaplanı değiştiremedim kaçgündür hata verip durdu blogger team. blogum da pis bir görüntü içinde kaldı bir hafta boyunca. yanlışlıkla gören olduysa kusuruma bakmasın. kusur da benden kaynaklı değil hep o teknik ekibin yüzünden. hıh.
*
pazartesi açıldı bizim okul. sadece ilk gün 8sayfa not tuttum. düşün 5 günde neler yaptım. dersler ağır bu dönem. 3ün 1i hayırlı uğurlı olsun.
*
salı günleri kabusum olur bundan sonra.
**
2gündür kendimize boş vakitler yaratmaca, deli gibi alışveriş merkezlerini gezmece. onlarda kesmeyince küçük bir kızılay turu ardından yol üstünde bi yere oturmaca, birşeyler içmece..
sohbet muhabbet oyun şamata..
*
naraxa yeniden blog açmaca. seventh seal'in etkisinden kurtulamamaca.
*
çevrendeki insanları yeniden tanımaca. bundan memnun olmaca.
*
ilginç flörtler yaşamaca.
birazda eskileri düşünmece.
*
serinleyen havalarla kendini bulmaca, üşümece, sweat, hırka vs. giymece.
***

Hiç yorum yok: