20.9.08

kuzeyde beni çeken birşeyler var!



yaklaşık 25 kişinin 2 ayrı ülke için vize başvuru kağıtlarını doldurdum bugün. ara vermedim, yoruldum. en son işim bittiğinde gözümün önünde rakamlar, harfler, pasaportlar uçuşuyodu..



hayır bende gitsem içim yanmaz. büyümekte zormuş be blog. yaş, okul, para derken yanmaya başladı bizim seyahatler. gerçi makedonya ve bulgaristan konusunda bi kaybım yok 2sinede gittim vakti zamanında ama finlandiya yatıcak gibi. amerika turnesini zaten sevgili okulum yüzünden kaçırıyorum, lyon desen uygun tarihlerde salon dolu olduğu için ertelendi... oof oof...



finlandiya'daki festivalin yapılacağı hollola'yla ilgili birşeyler gördükçe ve okudukça daha çok gidesim geliyor. belkide falımda çıkan kilise hollola kilisesidir. kimbilir. keşke olsa ama...


***foto 3-4, foto2, foto1

Hiç yorum yok: