21.5.09

bütün büyükler bir zamanlar çocuktu.

bugün ne saçma birgün yahu.
dün gece uyumadan 2tane saat kurdum. 6ya ve 6yı 10 geçeye. ama gel gör ki uyanmaya çalıştığımda saat 7yi çeyrek geçiyordu. ben 6gibi uyanmış olup 1 saat ders çalışıcaktım sözde sabah ki sınava. herneyse 2ayağım bir pabuçta ancak hazırlandım düştüm yola, koştum okula. dersliğe gittim o da ne kapı duvar! şirine asistan c.ni gördüm o sırada dedim sınav noldu? dedi sınav öğle arasında. dedim birgün önceden sınav saatini öğrenmeyen kafama sıçayım. düştüm yola gittim sabahın köründe ıssız kütüphaneye, koydum başımı çantaya. burda film kopuyor bende ama rüya gördüğümü hatırlıyorum. sonra bir tıkırtıyla açtım gözümü, ilk defa gördüğüm bir çocuk şaşkın şaşkın bakıyor bana. dedim her insanın başına gelir böyle şeyler. sonra çalışır gibi yaptım biraz, önceki sınav sorularının cevaplarını öğrendim. öğle arası gittim sınava girdim. çıktım derse girdim. ondan da çıktım. kızılay yollarına düştüm. sahaflara daldım. ö.beye çok güzel bir küçükprens kitabı buldum. şu an hava feci yağmurlu aslında çok güzel ama çok uykum var. yarına yetiştirmem gereken bir ödevim var. özgekız yolda konsere yetişememesi söz konusu. bende bir üşengeçlik. sanki mfö'ye gitmeyecek gibiyim. hatta birazdan eve gidip küçük prens okumayı düşünüyorum. kendime de oz büyücüsü'nü aldım. onu da okurum belki bugün.
o zaman bana müsade şimdilik. eve gidince karalarım muhtemelen yine. uff aklımda mfö'de.

p.s: nada'nın alis isimli bir şarkısı var çok güzel. burdan dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: