30.5.09

karpuz kabuğundaki karıncalar kadar şen'im

*muhasebe ve matematikten büt.e kalıciğim dostlar. herneyse şu an önemli değil.
*sınavdan çıkınca eve geldim doğrudan. yıllardır ilk defa bir hafta sonumu evde geçiriyor gibiyim.
*babam dışarıda, annem çıktı tunalı'da sokak festivali varmış oraya gitti. bende fırsat bu fırsat deyip yayıldım televizyonun karşısına. başladım kanallar arasında dolanmaya.
*bir süre boş boş baktım aptal kutusuna sonra ntv'de arasıra denk geldiğim şu programa denk geldim. sokak modası başlığı altında nişantaşı sokaklarındaki uyuz bir hatunu göstermeselerdi biraz daha katlanabilirdim belki programa. ama en fazla 15-16 olan kızın elbisemi nişantaşında bi buğtikten,ayakkabılağrımı italyadaaan, çantamııı ameğrikadaan aldım demesiyle sizin sokak modanıza sıçiyim diyerek anında değiştirdim kanalı.



*sonra şans eseri ece sükan'ı gördüm trt'de. daha önceden duyupta denk gelemediğim bi'dünya tasarım vardı. sevdim ben programı sıkılmadım da izlerken. ayrıca ece'nin üstündeki elbiseye bayıldım.
*onuda bir güzel tükettikten sonra kanald'de teomanı gördüm bu sefer. son zamanlarda sık dinlediğim çoban yıldızının klibini gördüm ilk defa. sohbet keyifliydi.
*derken kabak yellerinin reklamı dönmeye başladı makinada. izlemeyeli aylar olmuş. arabayla uçtular denize sezon finaliymiş zaten. magazin muhabirim sevgili şey'den aldığım duyuma göre efe ayrılıyormuş diziden. ama esas söylemek istediğim bu değildi. denize uçtukları sahnede arka fonda çoban yıldızı çalışyordu. duygulanmadan edemedim.

*neyse işte sonra bıraktım herşeyi bloguma koştum. burdanda kitaplarımın arasına gömülüyorum yeniden.
elbet birgün kavuşacağız sevgili dostlar. esen kalın.

Hiç yorum yok: