18.5.09

özgürlük sen nerdeysen orada! yersen.

evet tamam missipipi'nin tee şu postunda dinlediğimden beri sürekli dilimde inkar etmiyorum, kendimi sık sık feyriteeeeeyl diye bağırırken(içimden tabiki bu haykırış, dışımdan bağırmama insanlığın henüz hazır olduğunu sanmıyorum) yakaladığımı da itiraf ediyorum. n'oldu mutlu oldun mu? hıh!
herneyse, gün gelmiyor ki ben huzura ereyim, kafam bomboş olsun, şöyle gevişe gevişe yatayım falan. yok anacım olmuyor yani. sınavmış, gösteriymiş, konsermiş, stajmış, salakmış, zekiymiş, yakışıklıymış değilmiş şu 6 ayda 6yıl yaşlandım vallahi. hayır tam durulcak diyorum hooop başka birşey çıkıyor. hayat memat işte naparsın.
stajı ayarladım diye sevinirken acı gerçek yüzüme vurmaya başladı. ey küçükmübaşir 15ağustos'a kadar ankaradasın işte. oh olsun sana! öyle işte her oturduğun masaya, sıraya yelkenliler martılar çizersin anca, rüyalarında görürsün denizi.
zeytinli rock fest'i foçaya taşıyan zihniyetin tüm akrabalarıyla ahbap oldum sanırım.
bana illaki bir hediye almak istiyorsan şu muhterem insanın çok yakında satışa sunulacak tişörtlerinden alabilirsin.
kendi okulumun şenlikleri başlayamadan benim enerjim tükendi yine şenlik şenlik gezmekten. hergün hoplayıp zıplamakta sıkıyormuş beni. arada bir yapmak en iyisi. ayrıca şimdiye kadar gittiğim hiçbir konserde beytepede bunaldığım kadar bunalmamıştım. o nasıl kalabalıktır, o nasıl dumandır yahu. puff hiç bana göre değil.
beni gülümserken ve mutlu gördüğünde yüzünün aldığı ifadeye bayılıyorum şekerim ve teşekkür ederim sayende hep mmutlu geziyorum okulda. hahh!

Hiç yorum yok: