29.4.09

benim ol electra!

şu yukarıda görmüş olduğunuz bisikleti arzuluyorum resmen. off nasıl da severim bisikletle gezmeyi. hele ki sen benimle olsan varya nelere gideriz neler görürüz nasılda eğleniriz senle electra. fazla güzelsin.
kıbrıs dönüşü büyük büyük ihtimalle ağustos sonuna kadar güre'deyim. stajı saydıramayacak olsamda gidiyorum. hazır altınoluk tarafında çalışıcak klinikte bulmuşken bu fırsatı kaçıramam. ayrıca ö. ve ş. hocalarımda ön ayak olmuşken gitmemezlik yapmam (canıma minnet ya ohh). bir terslik çıkmaz umarım. mutluluğum kursağımda kalmaz. bu arada altınoluk'taki hayvan barınağı hakkında bilgisi olan var mı acep?
dernekteydik bugün. bizim danalar o rahatsız şeylerde fosur fosur uyudular 2 saat. bende gittim ders çalıştım biraz. internet hala açılmıyor deli olcam. neyse bizim garipler hala belarus ekibini bekliyorlar esenboğa'da. bö yarını da patlatmış bizim rehberlere. iyi yırttım bu sefer. yarın açılış galası var festivalin. yolu hacettepeye düşenleri bekleriz (tanrım ne karışık bir hayatım var. kendimi ne tam aü'ye ne de hü'ye ait hissedebiliyorum). festivalin ayrıntısı için buraya tıklaman yeter.
haydi öptüm gözlerinden. şimdi biraz bu haftanın 4. ve son sınavına konsantre olmam lazım.

Hiç yorum yok: