16.4.09

İşte çarşaf çarşaf o belgeler!

Sınavım var gelemem dediğimde alaylı bir şekilde -amaan seninde hiç bitmiyoo ki sınavların diyenler, 5-10 gün süren hepsi de test olan finallerinden yakınanlar, geçme notu 50 olanlar, mayısın sonunda okulu kapanıpta mayıs başında hala -ayy çok sıkıldım ya ne zaman kapancak okul diye söylenenler ve daha niceleri bir daha bana böyle şeylerle gelip beni akrabalarınızla ve kendinizle muattap etmeyin olur mu!? Aşağıdaki belgeleri sizin için koydum. Bölümümden asla şikayetçi değilim. Size amaan senin bölümde ne kolaymış bokmuş püsürmüşte demiyorum, her bölümün kendine göre zorllukları tabiki var ama bana yukarıda belirttiğim diyaloglarla gelmeyin n'olur. Sıkıldım çünkü artık bu muhabbetlerinizden, farkındaysanız zaten size lafta anlatmıyorum 2 senedir, hıhı tabi tabi diyip geçiyorum, yüzümde zorlama bir gülümsemeyle. Ayrıca bu finallerin yarısı sözlü ve hepsinin geçme notu 70, ayrıca bütünleme gibi bir olayda yok. Germeyin işte beni daha fazla.

*Tıklayınca büyür onlar, okunmuyo ki hiçbişey deme hemen.



2 yorum:

Nina Noctis dedi ki...

dudağımda bir uçuk çıktı şu dakika.. bu ne be! :S

küçükmübaşir dedi ki...

budur işte halim dostlar. ben ne uçuklar atlattım şu 3 senede bir bilsen (=