6.4.09

dikkat: bu yazı bol miktarda küfür içerir!

bugün tüm barrak'ları, elin başkanı için bilmem kaç milyon insanı bu yağmurda çamurda trafikte sefil eden sivrizekalılara armağan ediyorum.

ayrıca 10dakikalık ders aramda kürsüyü arayıp hocama beni soran ve tanışmak gibi abidik gubidik bi nedenle kampüsün diğer ucundaki öğrenci işlerine çağıran ç.bey, sizin yüzünüzden derse geç kaldım, ilk defa gördüğüm hoca tarafından terslendim, üstüne üstlük aceleyle boş bulup ilk oturduğum sıradaki sevgili çivi popomda seksi bir delik açtı-hem den sevdiğim kotumda-, 4buçukta sınava girdim, 5te sınavdan çıktım. her gün 10dakikada kızılaya gittiğim yolu 75dk'da gittim. deli gibi yağmura yakalandım, 56dakika boyunca eve gitmek için taksi, otobüs binebileceğim herhangi bir araç bekledim, 150dk sonra nihayet eve vardığıma donuma kadar ıslanmıştım, ayakkabılarımı çıkarıp ters çevirdiğimde içinden sular aktı-çok ciddiyim-.

bugün yayında ve yapımda emeği geçen barrack o.bama, rte ve tüm saz arkadaşları, ç.bey, ö.hoca, trafiğin kapanmasında sorumlu ve görevli olan herkes, altyapısı sıfır şehrimin göl gibi olmuş yollarında gerizekalı gibi gaza basıp daha da ıslanmamı sağlayan tüm g.tten şoförler, 3gündür açılmayan cep telefonum hepiniz hakkında çok iyi şeyler düşünüyorum!
(içimden düşünüyorum o iyi şeyleri merak etmeyin siz totoşlarım. durmak yok yola devam! a.q)

Hiç yorum yok: