24.4.09

içimde feci bir sıkıntı var şu an. tükenmiş hissediyorum kendimi.
dün gece c.le konuşurken keşfettim aslında hafta sonu diye birşey olduğunu. 10 yıldır bende o dediğimizden yokmuş yeni farkettim. artık zorla gidiyorum hafta sonları. bi s*kim olduğu yok, zevk aldığım yok. hanfendinin nazıyla oynayıp, egosunu tatmin ediyoruz sadece. hele dünkü tavırları bardağı taşıran sondan bir önceki damla oldu benim için. o kadar önem verdiği olayı bok etmeyi becerdi(ler) gerizekalı(lar). artık çok zor katlandığımı hissediyorum. dünkü yorgunluktan sonra yeni yeni kendime geliyorum, beynim yeni yeni çalışmaya başladı ve şu an feci sinirliyim dün yüzünden. beynine sıçtığım yarın ne bombalar patlatıcak bilmiyorum ama sanırım ben bundan sonra yokum. artık hiçbir manevi değeri yok benim için hacettepenin, gayet ruhsuz, hissiz gider gelirim en fazla. belki dün direkt olarak bana birşey yapmadı ama genel tavırlarına çok fena uyuz olmaktayım. off gerçekten çok sinirliyim yazmıyorum dahada fazla.

Hiç yorum yok: