9.4.09

kalk gidelim ne var?


*
uzun zaman sonra nihayet film izleyebildim bugün. evdeki izlemediğim yığınla filmden birini seçtim rastgele: wicker park.
güzel bi aşk filmi, fazla bir numarası yok aslında. sevmem tamamen ruh halimle ve filmin müzikleriyle ilgili bir durum, bu yüzden hiç sıkılmadım izlerken. bulursanız izleyin derim yinede. hoş bir senaryosu var, aslında çok tanıdık bir olay. hayır, anlatmayacağım. belki izlemek isteyen çıkar.

evet o güzel soundtrack'i de buldum. paylaşmak istedim. şarkı listesi aşağıda. albüm ise buyrun burda (şifre: etk).

Stereophonics - Maybe Tomorrow
Lifehouse - Everybody is Somebody
Death Cab For Cutie - A Movie Script Ending
Snow Patrol - How To Be Dead
Broken Social Scene - Lover-'s Spit
The Stills - Retour A Vega
Mazzy Star - Flowers in December
Legends - When The Day Is Done
The Shins - When I Goosestep
Jaime Wyatt - Light Switch
Mates Of State - These Days
+\- - All I Do
Múm - We Have A Map Of The Piano
The Postal Service - Against All Odds
Aqualung - Strange and Beautiful
Mogwai - I Know You Are But What Am I
Johnette Napolitano & Danny Lohner - The Scientist (Coldplay cover)

Hiç yorum yok: